• Ga direct naar de inhoud
  • Ga direct naar het hoofdmenu
  • Ga direct naar het zoekveld
Kwaliteitsgroep Educatie Taal
  • Sitemap
  • E-mail
  • Home
  • KET KIT
  • KET-lessen
  • Activiteiten
  • Nieuws
  • Contact
Print deze pagina
  • Intro: voorbeelden uit de lespraktijk
  • Activering cursisten
  • Didactiek grammatica en vorm
  • Didactiek lezen
  • Didactiek luisteren
  • Didactiek schrijven
  • Didactiek spreken
  • Didactiek uitspraak
  • Didactiek woordenschat
  • Feedback
  • Intercultureel klimaat
  • Instructie
  • Lesdoel in relatie tot leertraject
    • KET-les Lesdoel in relatie tot leertraject 1 Dromen over werk
    • KET-les Lesdoel in relatie tot leertraject 2 Ploegendienst
    • KET-les Lesdoel in relatie tot leertraject 3 Het Wilhelmus
    • KET-les Lesdoel in relatie tot leertraject 4 Brief voor Mohammed
  • Maatwerk en differentiatie
  • Materiaalgebruik
  • Praktijkgericht leren
  • Structuur
  • Sturing
  • Taalstimulering
  • Timemanagement
  • Werkklimaat
  • Werkvormen

Lesdoel in relatie tot leertraject

Het taalleerproces van de leerder wordt geholpen wanneer de docent ervoor zorgt dat doel en inhoud van de les gericht zijn op de onderwijsdoelen van de cursisten. 

U kunt op uw kennis en vaardigheden rond Lesdoel in relatie tot leertraject reflecteren met hulp van de onderstaande 4 KET-lessen.

Wat zijn KET-lessen? Zie de webpagina Intro Voorbeelden uit de praktijk.
  • KET-les Lesdoel in relatie tot leertraject 1 Dromen over werk
  • KET-les Lesdoel in relatie tot leertraject 2 Ploegendienst
  • KET-les Lesdoel in relatie tot leertraject 3 Het Wilhelmus
  • KET-les Lesdoel in relatie tot leertraject 4 Brief voor Mohammed
Copyright © 2025 Tremani